Vejle Kommune udbyder i henhold til bekendtgørelse nr. 799 af den 24.06.2011 om offentligt udbud ved salg af kommunens faste ejendomme beliggende Borgergade 4, 7080 Børkop.
Offentligt udbud
Vejle Kommune udbyder i henhold til bekendtgørelse nr. 799 af den 24.06.2011 om offentligt udbud ved salg af kommunens faste ejendomme beliggende Borgergade 4, 7080 Børkop.
Ejendommen har tidligere fungeret som daginstitution, børnehaven Oasen.
Ejendommen består af matr. nr. 1z, Brejning by, Gauerslund ifølge tingbogen 1780 m2 heraf vej 0 m2. og matr. 1k, Brejning By, Gauerslund, ifølge tingbogen 2193 m2 heraf vej 0 m2.
Ejendommen udbydes uden en på forhånd fastsat mindstepris.
Købers opmærksomhed henledes på, at der efter udarbejdelse af nedenstående udbudsmateriale og købsaftale er knust et vindue i bygning nr. 1, Vuggestuen ”Det gamle hus”. Vinduet på 110 x 120 er afskærmet med en plade.
Planforhold
For ejendommen gælder kommuneplanramme 9.C.1, bilag 7.
Området skal anvendes til centerformål som daglig- og udvalgsvarebutikker, liberale erhverv, restaurationer og lignende, offentlige formål som posthus, bibliotek, mødelokaler, børneinstitutioner og lignede, samt boliger, der kan indpasses i området.
Bebyggelsesprocenten for tætlav boliger skal være 40. Der skal udlægges 10 % af etagearealet til opholdsarealer, samt etableres 2 p-pladser pr. bolig.
I tilfælde af ombygning, ændret anvendelse eller lignende må tilbudsgiver påregne, at der kan blive stillet yderligere myndighedskrav for, at ejendommen lever op til gældende krav. Ejendommen sælges uden ansvar for opfyldelse af myndighedskrav i relation til kommende bebyggelse og anvendelse. Tilbudsgiver indhenter selv alle nødvendige tilladelser til den påtænkte anvendelse, bebyggelse og disponering.
Afgivelse af tilbud
Tilbud afgives skriftligt ved udfyldning af vedlagte købsaftale. Det afgivne tilbud angives med et fast beløb og må ikke være betinget. Øvrige krav til købstilbud er beskrevet i nedenstående udbudsmateriale med vilkår for udbud og tilbudsgivning.
Tilbud skal være Vejle Kommune, Juridisk Kontor, Skolegade 1, 7100 Vejle i hænde senest den 21. februar 2018.
Tilbudsgiver skal stå ved sit tilbud i 3 måneder efter tilbudsfristens udløb af hensyn til den politiske godkendelse.
Overtagelsesdagen skal ligge inden for en periode på 5 måneder fra tilbudsfristens udløb.
Vejle Kommune forbeholder sig ret til at kunne vælge frit mellem alle indkomne tilbud, ligesom kommunen frit kan forkaste alle tilbud.
For nærmere information om udbud m.m. bedes du kontakte Andreas Revsbech, Juridisk Kontor, Vejle Kommune på 76 81 15 38 eller e-mail: andre@vejle.dk
Aftalegrundlaget består af nedenstående bilag.