Vejle Kommune udbyder i henhold til bekendtgørelse nr. 799 af den 24/6 2011 om offentligt udbud ved salg af kommunens faste ejendomme en del af et erhvervsareal på Knud Højgaardsvej i Vejle.
Offentligt udbud
Ejendommen sælges som en ubebygget erhvervsgrund og består af en ca. 4.000 m2 del af ejendommen matr. nr. 1 ds, St. Grundet Hdg., Hornstrup. Parcellens afgrænsning og beliggenhed fremgår af nedenstående link.
Ejendommen udbydes til en mindstepris på 150 kr. pr. m2 med tillæg af moms.
I prisen er indeholdt hovedledninger til spildevand og regnvand, stamvej, gadebelysning og standardtilslutningsbidrag til spildevand, regnvand, el, vand og varme.
Planforhold
Ejendommen er omfattet af lokalplan nr. 78 Området er udlagt til erhvervsformål tilhørende miljøklasse 1-3 som erhvervsformål, evt. regionale funktioner. Der må kun opføres eller indrettes bebyggelse til eller udføres erhverv som lettere fremstillings- og værkstedsvirksomhed samt mindre entreprenør—,lagervirksomhed og engroshandel. Der må inden for området kun udøves virksomhed, som ikke eller kun i ubetydelig grad medfører gener i form af støj, luftforurening eller lugt. Der må ikke udøves virksomhed, hvortil der af hensyn til forebyggelse af forurening må stilles særlige beliggenhedskrav.
Afgivelse af tilbud
Tilbud afgives skriftligt ved indlevering af nedenstående købsaftale. Det afgivne tilbud må ikke være betinget.
Overtagelsesdagen skal ligge inden for en periode på 12 måneder fra tilbudsfristens udløb.
Købsaftalen skal udfyldes med følgende:
- navn og adresse
- evt. selskabsbetegnelse, CVR-nr. og dokumentation for tegningsret
- ønsket overtagelsesdag under § 1.1
- den tilbudte pris under § 2.1
- underskrifter på sidste side.
Tilbud fremsendes i lukket kuvert mrk. ”Knud Højgaardsvej” til
Vejle Kommune
Juridisk Kontor, att.: Trine Vedel Bang,
Skolegade 1. 3.
7100 Vejle
Alternativt fremsendes tilbuddet i scannet version og mærket ”Knud Højgaardsvej” i emnefeltet til følgende e-mailadresse: trive@vejle.dk.
Tilbuddet, der skal angives med et fast beløb, skal være modtaget af kommunen senest den 17. november 2017 kl. 12.00.
Tilbudsgiver har ikke ret til at overvære åbning af tilbud.
Tilbudsgiver skal stå ved sit tilbud i 8 uger efter tidsfristen for aflevering af bud, da Byrådet skal godkende handlen.
Vejle Kommune forbeholder sig ret til at kunne vælge frit mellem alle indkomne tilbud på mindsteprisen eller derover, ligesom Vejle Kommune frit kan forkaste samtlige tilbud.
For information omkring udbud m.m. bedes du kontakte Trine Vedel Bang, Juridisk Kontor, Vejle Kommune på tlf. 76 81 15 26 eller mail: trive@vejle.dk.