Jobcenter Vejles Virksomhedsservice hjælper gerne med at finde din nye medarbejder. Vi garanterer svar indenfor 24 timer.
Du kan vælge mellem 3 forskellige modeller, når vi skal hjælpe dig med at finde din nye medarbejder.
Model 1: Send en jobordrer via jobag.dk
Vi finder 3-5 ledige kandidater, som egner sig til det specifikke job, din virksomhed efterspørger. Vi videreformidler kontakt mellem kandidaterne og din virksomhed.
Model 2: Vi annoncerer for dig på Jobnet
Vi opslår en stilling for din virksomhed - du vælger selv, om din virksomhed skal være anonym eller synlig. Vi vurderer alle ansøgere i forhold til kvalifikationer og egnethed til jobbet, og herefter etablerer vi kontakten mellem virksomhed og udvalgte ansøgere.
Model 3: Vi annoncerer for dig på jobnet - og du modtager selv ansøgninger
Vi annoncerer for dig, og du står selv for vurdering og egnethed blandt alle ansøgere.
Sådan gør du
- Opret din virksomhed som bruger på jobag.dk - jobnet for arbejdsgivere
- Kontakt vores Virksomhedsservice for at drøfte dit behov for hjælp til rekruttering
- Det er en fordel, at du har taget stilling til følgende:
- Primære opgaver og ansvar
- Krav til faglige og personlige kvalifikationer
- Arbejdstid, tiltrædelsestidspunkt, varighed mm.
Kontakt vores Virksomhedsservice i Jobcenter Vejle
Telefontid
- Mandag - onsdag 8.00 - 15.00
- Torsdag 8.00 - 17.00
- Fredag 8.00 - 14.00
E-mail: virksomhedsservice@vejle.dk
Brug Digital Post, hvis du sender personlige oplysninger.