Gebyret for renovation opkræves via ejendomsskatten i Vejle Kommune.
Hvordan beregner vi affaldsgebyret?
Taksterne for renovation fastsættes for et år af gangen og er baseret på en beregning af de samlede omkostninger ved affaldshåndteringen. Hvis omkostningerne falder i perioden, eller der opstår ekstra udgifter, ændrer dette ikke ved gebyret for indeværende år. Gebyrerne skal hvert år godkendes af Byrådet i Vejle Kommune.
Hvordan opkræver vi affaldsgebyret?
Hvert år i november/december måned modtager du to opgørelser. En opgørelse hvor det fremgår om du skal betale mere eller have penge tilbage for det indeværende år, og en opgørelse/regning der viser hvad du skal betale for det kommende år.
Kontakt Ressourcer & Genbrug - Administration og kundecenter
Voervej 12, 7120 Vejle Øst
Tlf. 76 81 28 00
Telefontid
- Mandag til torsdag 8.00-15.30
- Fredag 8.00-14.00
Fremmøde
- Mandag til torsdag 8.00-15.30
- Fredag 8.00-15.00
E-mail: ressourcergenbrug@vejle.dk
Sidst opdateret: